sobota, 4 kwietnia 2015

Ile jeszcze?

Hej. To znowu ja. Ile jeszcze można czekać? A na co? Oczywiście, że na wakacje... Jeszcze tylko/aż kto co woli 85 dni! Marze już o lodach, plaży, słonku, wodzie no i oczywiście o piasku co latem parzy w nogi. Pewnie po tych informacjach wiecie gdzie jeżdże na wakacje. Pewnie nad morze, a konkretnie do Jastarni ( co roku). Poniewaz mieszka na półwyspie pełno znanych mi osób naprzykład w Jastarni chrzesna i babci, albo w Helu ciocia. Zastanawiacie się czemu ja tam nie mieszkam. Otuz mieszkałam 6 lat a teraz jestem bliżej innej babci z strony taty. Czy wy się cieszyci? Ja tak!!!! piszcie w komentarzach gdzie wy jedziecie w tym roku.
 Znalezione obrazy dla zapytania lato plaża w jastarni
Znalezione obrazy dla zapytania lody
Znalezione obrazy dla zapytania piasek
Znalezione obrazy dla zapytania słońce
Znalezione obrazy dla zapytania woda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz