piątek, 24 kwietnia 2015

Piątek!:

Cześć, dziś przychodzę do was z nowinką którą chyba każdy zna. Weekend! Hip hip hura!!! Kto się cieszy? Chce wam jeszcze opowiedzieć o 3 maja... Jestem w sztandarze szkoły. 3 maja muszę iść do kościoła (i tak bym poszła, ale nie oto chodzi) muszę stać na mszy świętej całą godzinę na baczność w sztandarze. Czy ustoję? Nie wiem mam nadzieje, że tak. Jeszcze jedno w szkole na apelu z okazji uchwalenia konstytucji 3 maja będę coś mówić. Nie lubię mówić na apelu bo każdy tak się na mnie dziwnie patrzy. A wy coś robicie na apelu? Oto moja nowa sesja




3 komentarze:

  1. Chyba naprawdę sie zgubiłam. Zostawiasz swoje linki pod komentarzami na VP, i o czym mam komentowac ? Twoje zdjęcia ? Jeśli o to Ci chodzi polecam Instagrama - really, don't hurt people

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądam mojego bloga i teraz wiem jak ci opowiedziec. Prawie zawsze zostawiam pytanie na koniec. Odpowiedz na nie. ;)

      Usuń
    2. Widzę pytanie ? Widzę.

      Usuń