czwartek, 23 kwietnia 2015

Wycieczka!!!

Nie długo jadę na wycieczkę!! Chyba jak dobrze wyliczyłam 12 dni do mojej wycieczki! Jupi! Pewnie chcecie wiedzieć gdzie? Do Warszawy, szczerze mówiący nigdy nie byłam. :( Jestem pewna, że będzie fajnie!!!!!. Do jednego pokoju ma być 4 osoby, ja będę miała 5 osób i chłopacy z mojej klasy też 5 osób...  Pani nam dociśnie łóżko. Czyli podsumuwując moja klasa zajmie 2 pokoje ponieważ 5+5+4 (4 ponieważ tyle nie jedzie). Wiem mało osób w klasie kiedyś (był to rekord szkoły) mieliśmy 11. Wrając do tematu pani w tamtym roku nam też dociskała łożko. Ale do rzeczy jedziemy na 3 dni 6/7/8 maja. Módlcie się, żeby była ładna pogoda, proszę. A wy gdzie jedziecie na wycieczkę albo jechaliście w tym roku szkolnym?

Znalezione obrazy dla zapytania warszawa
Znalezione obrazy dla zapytania łazienki warszawa
Znalezione obrazy dla zapytania warszawa muzeum technologi kopernika
Znalezione obrazy dla zapytania warszawa muzeum
Ps. te 2 pierwsze zdjęcia to normalnie Warszawa, ten 3 to Łazienki Królewskie, 4 muzeum technologi Kopernika, a natomiast ostatni stare miasto.

4 komentarze:

  1. Naprawdę świetny post :D Też jadę do Warszawy ;*
    Napisałaś mi, że ci nie idzie a naprawdę masz fajne posty :D
    <a href="http://gabrielle-fashion.blogspot.com/>Gabrielle-klik!</a>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to mam WArszawe pod nosem, tak wiec milego pobytu :D

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć mam bardzo blisko, w Warszawie ostatni raz byłam chyba z 3 lata temu.. Zawsze jakoś tak brakuje czasu i okazji :)
    życzę Ci niezapomnianych wrażeń i oczywiście doskonałej pogody :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej wycieczki! W warszawie jest bardzo fajnie :)

    Jully-Blog [KLIK]
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń